Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu i w klasach I-III

Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1992-2013

Niepełnosprawność psychiczna (osoby umysłowo upośledzone z niesprawnością intelektualną)

 KSIĄŻKI:

  1. Aktualne problemy wspomagania rozwoju dzieci niepełnosprawnych  / red. Stanisława Mihilewicz. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2000. – 121 s. Sygn. 34613
  2. Człowiek niepełnosprawny w różnych fazach życia / red. Nauk. Jarosław Bąka. – Warszawa : Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Cop. 2004. – 275 s. Sygn. 35967
  3. Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Marzeny Klaczak, Piotra Majewicza. – Kraków : Wydaw. Naukowe UP, 2006. – 115 s. Sygn. 36759
  4. Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w rozwoju / red. Nauk. Beata Cytowska, Barbara Winczura, Andrzej Stawiarski. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2008. – 518 s. Sygn. 36102
  5. Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w rozwoju / red. Nauk. Beata Cytowska, Barbara Winczura, Andrzej Stawiarski. – Wyd. 2. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2013. – 518 s. Sygn. 37150
  6. Dziecko niepełnosprawne w rodzinie i szkole / red. Elżbieta M. Minczakiewicz. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2002. – 179 s. Sygn. 34582
  7. Jak krok po kroku wprowadzać dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świat zabawy i nauki / Elżbieta Maria Minczakiewicz. – Kraków : Oficyna Wydawn. „Impuls”, 2006. – 199 s. Sygn. 35226
  8. Jak pracować z dzieckiem niepełnosprawnym? / Beata Szczygieł. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2001. – 110 s. Sygn. 34624
  9. Jak organizować czas wolny dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo / Leszek Ploch. – Warszawa : WSiP, 1992. – 230 s. Sygn. 32992
  10. Nauczanie dzieci niepełnosprawnych umysłowo / O. Ivar Lovaas. – Warszawa : WSiP, 1993. – 298 S. Sygn. 33312, 33313, 32954
  11. Niepełnosprawność intelektualna : czy iloraz inteligencji wyjaśnia wszystko ? / Jacek J. Błeszyński. – Gdańsk : Harmonia Universalis, 2013. – 197 s.
  12. Sygn. 37165
  13. Nowoczesne metody stymulacji rozwoju ruchowego i uczenia się dzieci z trudnościami w nauce, nadpobudliwością psychoruchową oraz autyzmem : [materiały ogólnopolskiej konferencji z dnia 29 kwiecień 2006r.]. – Warszawa : Międzynarodowy Instytut NeuroKinezjologii, 2006. – 308 s. Sygn. 35261
  14. Osoba z upośledzeniem umysłowym w realiach współczesnego świata / pod red. Marii Chodkowskiej, Danuty Osik-Chudowolskiej. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2011. – 286 s. Sygn. 36444, 36463
  15. Pedagogika upośledzonych umysłowo / Janina Wyczesany. – Wyd. 5. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2005. – 204 s. Sygn. 35020
  16. [ Wyd. 6, 2006 sygn. 35262; Wyd. 2 poszerz, 1999 sygn. 34163, 34547]
  17. Postępy wychowawcze w upośledzeniu umysłowym / tł. [z fr.] Rafał Gałkowski. – Warszawa : WSiP, 1995. – 239 s. Sygn. 33809
  18. Problemy edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością : regionalna specyfika czy ogólnopolska tendencja / Iwona Chrzanowska. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2010. – 176 s. Sygn. 36398
  19. Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Katarzyna Parys. – Wyd. 2. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2013. – 335 s. Sygn. 37140
  20. Przewodnik dla nauczycieli uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu znacznym i umiarkowanym cz. I / Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej. – Warszawa : Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej , Cop. 2009. – 171 s. Sygn. 36202
  21. Psychologiczne aspekty trudności w wychowaniu dzieci z zaburzeniami rozwoju i zachowania / pod red. Kingi Kalety, Justyny Mróz. – Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, 2010. – 124 s. Sygn. 36611
  22. Spostrzeganie inności przez dzieci w zabawie / Anetta Soroka-Fedorczuk
  23.  // W: Człowiek niepełnosprawny w różnych fazach życia / red. Nauk. Jarosław Bąbka. – Warszawa : Wydawnictwo Akademickie „Żak”, 2004. – S. 67-80 Sygn. 35967
  24. Stymulowanie potencjału twórczego osób z różnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Elżbiety Lubińskiej Kościółek, Katarzyny Pluteckiej. – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls”, 2011. – 273 s. Sygn. 36614
  25. Uczeń o specjalnych potrzebach wychowawczych w klasie szkolnej / Aneta Paszkiewicz, Małgorzata Łobacz. – Warszawa : Difin SA, 2013. – S. 206-217 : Uczeń z niepełnosprawnością Sygn. 37171
  26. Uczniowie z mózgowym porażeniem dziecięcym : Osiągnięcia edukacyjne / Magdalena Loska. –Warszawa : Wydawn. Szkol. i Pedag., Cop. 2005. – 127 s. Sygn. 35049
  27. Uczymy się żyć razem : niepełnosprawne dzieci w przedszkolu / pod red. Giseli Hundertmarck. – Warszawa : WSiP, 1993. – 119 s. Sygn. 33343, 33344
  28. Uwarunkowania związane z przenoszeniem uczniów niepełnosprawnych ze szkół integracyjnych do specjalnych / Barbara Grzyb. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2013. – 305 s. Sygn. 37139
  29. Wybrane problemy psychospołecznego funkcjonowania dzieci i młodzieży z utrudnieniami w rozwoju / red. Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak. – Poznań : WSPiA, 2011. – 339 s. Sygn. 36727

CZASOPISMA:

  1. Czynniki determinujące postawy rodzicielskie wobec dzieci upośledzonych umysłowo / Henryk Gąsior // Chowanna. – 2004, t. 1, s. 36-50
  2. Diagnoza potencjału poznawczego dzieci w wieku przedszkolnym (cz. 6). Dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym / Ewa Maria Kulesza // Szkoła Specjalna. – 2012, nr 1, s. 8-22
  3. Dziecko niepełnosprawne w klasie integracyjnej / Barbara Ptak, Halina Szopa // Wychowawca. – 2001, nr 3, s. 19-20
  4. Edukacja dzieci z niepełno sprawnościami w ujęciu konwencji ONZ o prawach osób z niepełno sprawnościami / Małgorzata Szeroczyńska // Szkoła Specjalna. – 2013, nr 2, s. 137-141
  5. Edukacja włączająca  – wyzwaniem dla polskiej szkoły / Anna Firkowska- Mankiewicz / Szkoła Specjalna. – 2004, nr 1, s. 19-26
  6. Integracja w szkole i środowisku lokalnym / Ilona Ptak // Edukacja i Dialog. – 2004, nr 1, s. 3136
  7. Kształcenie integracyjne – perspektywa nauczyciela / Ewa Materka // Nowa Szkoła. – 2005, nr 9, s. 37-43
  8. Kształcenie integracyjne w opinii nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego / Irena Stańczyk // Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane. – 2003/2004, nr 1, s. 22-29
  9. Obraz niepełnosprawności w filmach rysunkowych dla dzieci / Karolina Więckowska // Szkoła Specjalna. – 2010, nr 2, s. 138-146
  10. Operacyjne rozumowanie uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim a edukacja matematyczna w pierwszych latach nauki / Katarzyna Dmitruk-Sierocińska // Szkoła Specjalna. – 2004, nr 2, s. 116-130
  11. Opóźniony rozwój mowy a upośledzenie umysłowe / Karolina Radecka // Wychowanie na co Dzień. – 2009, nr 6, s. 22-24
  12. Osoba niepełnosprawna w opiniach dzieci / Anetta Soroka-Fedorczuk // Wychowanie na co dDzień. – 2006, nr 3, s. 13-16
  13. Postawy społeczne wobec osób niepełnosprawnych / Marzenna Zaorska, Elżbieta Andrulonis // Wychowanie na co dzień. – 2006, nr 7-8, s. 20-23
  14. Praca z dzieckiem z inteligencją niższą niż przeciętna / Hanna Krauze-Sikorska // Życie Szkoły. – 2009, nr 3, s. 16-21
  15. Przestrzeń w procesie integracyjnego kształcenia uczniów niepełnosprawnych / Zenon Gajdzica // Szkoła Specjalna. – 2007, nr 5, s. 333-341
  16. Rady dla nauczycieli uczących dzieci niepełnosprawne / Jolanta Lipińska, Aleksandra Maciarz // Życie Szkoły. – 200, nr 10, s. 602-603
  17. Refleksje nad rozwojem społecznym dziecka niepełnosprawnego intelektualnie w kontekście przygotowania go do podjęcia roli ucznia / Urszula Wrótniak // Chowanna. – 2004,  t. 1, s. 51-60
  18. Rola plastyki w pracy rewalidacyjnej z dziećmi upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim / Anna Donder, Natalia Stankowska // Chowanna. – 2004, t. 1, s. 72-81
  19. Rola środowiska rodzinnego w funkcjonowaniu dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjno-wychowawczych / Magda Szul // Opieka – Wychowanie – Terapia. – 2008, nr 1-2, s. 8-9
  20. Ruch, muzyka, taniec w pracy rewalidacyjnej z dziećmi upośledzonymi umysłowo / Maria Kurcewicz // Wychowanie na co Dzień. – 2002, nr 6, s. 18-19
  21. Społeczna gotowość dzieci niepełnosprawnych do integracji edukacyjnej / Krystyna Baranowicz // Szkoła Specjalna. – 2004, nr 4, s. 293-303
  22. Stymulacja i rehabilizacja dzieci oraz młodzieży metodą NDT-Bobath / Małgorzata Kowalska-Kantyka // Chowanna, t. 1, s. 61-71
  23. Szanse dzieci z porażeniem mózgowym / Aneta Jegier // Edukacja i Dialog. – 2004, nr 1, s. 52-56
  24. Trudna droga integracji / Teresa Oleszko // Wychowanie w Przedszkolu.– 2005, nr 3, s. 18-22
  25. Uczeń niepełnosprawny w szkole / Anna Żuber // Nowa Szkoła. – 2003, nr 4, s. 17-21
  26. Upośledzenie umysłowe a twórczość / Beata Pedrycz // Edukacja i Dialog. – 2004, nr 1, s. 62-64
  27. W jaki sposób wspierać dziecko z niepełnosprawnością na różnych etapach życia? / Jadwiga Kuczyńska-Kwapisz // Szkoła Specjalna. – 2007, nr 1, s. 10-20
  28. Warsztaty teatralne z elementami psychodramy, jako metoda pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu lekkim / Edyta Bąk-Buczak // Wszystko dla Szkoły. – 2006, nr 3, s. 9-10
  29. Wczesna interwencja psychopedagogiczna wobec ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. Egzemplifikacja / Jadwiga Jastrząb // Wychowanie na co Dzień. – 2009, nr 7-8, dod. s. I-V
  30. Wprowadzenie dziecka niepełnosprawnego umysłowo w nowe sytuacje społeczne / Jerzy Kopras // Szkoła Specjalna. – 2004, nr 1, s. 59-61
  31. Znaczenie zabawy w rozwoju dziecka z niepełnosprawnością / Lidia Marszałek, Barbara Moraczewska // Szkoła Specjalna. – 2008, nr 1, s. 39-49
  32. Znaczenie zabawy w rozwoju dziecka z niepełnosprawnością (cz. II) / Lidia Marszałek, Barbara Moraczewska // Szkoła Specjalna. – 2008, nr 3, s. 201-210
  33. Zajęcia pozalekcyjne z dziećmi o obniżonej sprawności umysłowej inspirowane technikami psychoterapii / Tadeusz Kott // Szkoła Specjalna. – 2001, nr 1, s. 3-11

Niepełnosprawność fizyczna (motoryczna, schorzenia narządów wewnętrznych)

KSIĄŻKI:

  1. Dziecko niepełnosprawne w rodzinie i szkole / red. Elżbieta M. Minczakiewicz. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2002. – 179 s. Sygn. 34582
  2. Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w rozwoju / red. Nauk. Beata Cytowska, Barbara Winczura, Andrzej Stawiarski. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2008. – 518 s. Sygn. 36102
  3. Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w rozwoju / red. Nauk. Beata Cytowska, Barbara Winczura, Andrzej Stawiarski. – Wyd. 2. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2013. – 518 s. Sygn. 37150
  4. Jak pomóc dziecku z dysfunkcją narządu ruchu / Barbara Arusztowicz. – Kraków : „Impuls”, 2001. – 101 Sygn. 34621
  5. Psychospołeczna integracja : dzieci przewlekle chorych w szkole podstawowej / Agnieszka Nowicka. – Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2001. – 223 s. Sygn. 34580

CZASOPISMA:

  1. Alternatywne formy wychowania przedszkolnego – szanse i zagrożenia dla dziecka z chorobą przewlekłą / Barbara Moraczewska // Szkoła Specjalna. – 2009, nr 5, s. 325-332
  2. Wspomaganie uczniów przewlekle chorych w szkołach ogólnodostępnych / Teresa Oleńska-Pawlak // Nowa Szkoła. – 2003, nr 4, s. 22-27

 Niepełnosprawność sensoryczna (osoby niewidome, słabo widzące, niesłyszące, słabo słyszące)

KSIĄŻKI:

  1. Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Marzeny Klaczak, Piotra Majewicza. – Kraków : Wydaw. Naukowe UP, 2006. – 115 s. Sygn. 36759
  2. Dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej / Polly Godwin Emmons, Liz McKendry Anderson. – Warszawa : Wydawnictwo K. E. LIBER, 2007. – 202 s. Sygn. 36672
  3. Dziecko niepełnosprawne w rodzinie i szkole / red. Elżbieta M. Minczakiewicz. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2002. – 179 s. Sygn. 34582
  4. Dziecko z uszkodzonym narządem słuchu : aspekty medyczne, wychowawcze, socjologiczne i psychologiczne / Olivier Perier ; tł. Tadeusz Gałkowski. – Warszawa : WSiP, 1992. – 339 s. Sygn. 32679, 32680
  5. Mój uczeń nie słyszy : poradnik dla nauczycieli szkół ogólnodostępnych / Urszula Buryn i In. – Warszawa : Ministerstwo Edukacji Narodowej, 2001. – 117s. Sygn. 36508
  6. Poradnik dydaktyczny dla nauczycieli realizujących podstawę programową w zakresie szkoły podstawowej i gimnazjum z uczniami niewidomymi i słabo widzącymi / pod red. Stanisława Jakubowskiego. – Warszawa : Ministerstwo Edukacji Narodowej, 2001. – 336 s. Sygn. 36507
  7. Problemy edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością : regionalna specyfika czy ogólnopolska tendencja / Iwona Chrzanowska. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2010. – 176 s. Sygn. 36398
  8. Problemy i konteksty wychowania dzieci z uszkodzonym słuchem w przekazach ich słyszących matek / Jolanta Baran . – Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2012. – 456 s. Sygn. 36881
  9. Przygarnij mnie : wychowanie dzieci głuchoniewidomych / Verena Cardinaux, Hubert Cardinaux, Armin Löwe. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1993. – 177 s. Sygn. 32825
  10. Psychologiczne aspekty trudności w wychowaniu dzieci z zaburzeniami rozwoju i zachowania / pod red. Kingi Kalety, Justyny Mróz. – Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, 2010. – 124 s. Sygn. 36611
  11. Słuchowo-werbalne wychowanie dzieci z uszkodzonym narządem słuchu : model węgierski /Yvonne Csanyi;  tł. [z niem.] B. Szymańska. – Warszawa : WSiP, 1994. – 210 s. Sygn. 33104
  12. Stymulowanie potencjału twórczego osób z różnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Elżbiety Lubińskiej Kościółek, Katarzyny Pluteckiej. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2011. – 273 s. Sygn. 36614
  13. Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej : podstawy metodyki nauczania języków obcych / Ewa Domagała-Zysk, Katarzyna Karpińska Szaj. – Wyd. 2. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2011. – 92 s. Sygn. 36573
  14. Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka / pod red. Nauk. Barbary Cytowskiej, Barbary Winczury. – Wyd. 3. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2011. – 462 s. Sygn. 36447

 CZASOPISMA:

  1. Adaptacja materiałów do nauki czytania i pisania dla dzieci słabo widzących / Kornelia Czerwińska // Wychowanie na co dzień. – 2007, nr 9, s. 16-21
  2. Diagnozowanie gotowości szkolnej dziecka z wadą słuchu w świetle nowej rzeczywistości edukacyjnej / Katarzyna Bieńkowska // Szkoła Specjalna. – 2013, nr 3, s. 174-183
  3. Dysfunkcja narządu słuchu – a poziom zdolności motorycznych / Dominik Dąbrowski // Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. – 2009, nr 3, s. 17-21
  4. Dzieci z wadami słuchu w szkole podstawowej / Wioletta Adamska-Janiak // Wszystko dla Szkoły. – 2005, nr 1, s. 9-11
  5. Dziecko niedosłyszące w mojej klasie / Ewa Kowalska // Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane. – 2003/2004, nr 1, s. 51-58
  6. Jak pracuję z dzieckiem słabo widzącym / Elżbieta Tokarz // Nowa Szkoła. – 2003, nr 4, s. 34-37
  7. Jak wspierać ucznia słabo widzącego w szkole ogólnodostępnej / Urszula Nadolna // Rewalidacja. – 2009, nr 1, s. 51-54
  8. Język dzieci głuchych – wskazówki dla edukacji szkolnej / Piotr Tomaszewski // Szkoła Specjalna. – 2005, nr 3, s. 167-181
  9. Język migowy w przedszkolu / Agnieszka Gubańska // Edukacja i Dialog. – 2006, nr 6, s. 65-67
  10. Kształcenie dzieci z wadą słuchu w systemie integracyjnym jako wyzwanie dla surdopedagogiki / Małgorzata Kupisiewicz. – Szkoła Specjalna. – 2006, nr 5, s. 330-337
  11. Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z dzieckiem niewidomym  i słabo widzącym / Katarzyna Królikowska // Szkoła Specjalna. – 2006, nr 5, s. 380-388
  12. Nauczanie ucznia słabo widzącego orientacji przestrzennej i samodzielnego poruszania się / Paulina Kalisz // Szkoła Specjalna. – 2004, nr 3, s. 205-215
  13. Praca z uczniem niesłyszącym w szkole ogólnodostępnej / Marzena Klaczak // Nowa Szkoła. – 2003, nr 4, s. 32-33
  14. Usprawnianie  widzenia małych dzieci słabo widzących / Małgorzata Walkiewicz-Krutak // Szkoła Specjalna. – 2008, nr 1, s. 14-18
  15. Wpływ Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne na rozwój społeczny dzieci z wadą słuchu w wieku przedszkolnym / Marta Matasek // Szkoła Specjalna. – 2010, nr 2, s. 132-138
  16. Wskazania metodyczne do pracy z dzieckiem z uszkodzonym wzrokiem w warunkach szkoły ogólnodostępnej / Milena Nazarczuk // Szkoła Specjalna. – 2013, nr 3, s. 214-224
  17. Wykorzystanie metody kombinowanej w edukacji dzieci niesłyszących / Katarzyna Wereszka // Szkoła Specjalna. – 2013, nr 2, s. 154-156
  18. Zajęcia korekcyjne dla dziecka z niedosłuchem / Maria Morkisz // Edukacja i Dialog. – 2004, nr 6, s. 48-51
  19. Zastosowanie elementów metody Marii Montessori w kształceniu przedszkolnym dzieci z wadą słuchu / Magdalena Kania, Joanna Szymańska // Szkoła Specjalna. – 2007, nr 4, s. 269-278

Niepełnosprawność złożona (więcej niż jedna niepełnosprawność)

KSIAŻKI:

  1. Dzieci z zaburzeniami łączonymi : ADHD, trudności w nauce, zespół Aspergera, zespół Touretta, depresja dwubiegunowa i inne zaburzenia / Martin L. Kutscher, Tony Attwood, Robert R. Wolff. – Warszawa : LIBER, 2007. – 252 s. Sygn. 36606

CZASOPISMA:

  1. Diagnoza i terapia małego dziecka niewidomego i słabo widzącego ze sprzężoną niepełnosprawnością / Kornelia Czerwińska // Szkoła Specjalna. – 2003, nr 5, s. 307-312
  2. Jak usprawnić wzrok ucznia niedowidzącego ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju / Barbara Grzyb // Rewalidacja. – 2009, nr 2, s. 50-66
  3. Trudności w nauczaniu dzieci niesłyszących upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim z dodatkowymi sprzężeniami / Bernadeta Filek // Szkoła Specjalna. – 2004, nr 2, s. 139-142

opracowała: mgr Małgorzata Pająk

Wrzesień 2017
poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
28 sierpnia 2017 29 sierpnia 2017 30 sierpnia 2017 31 sierpnia 2017 1 września 2017 2 września 2017 3 września 2017
4 września 2017 5 września 2017 6 września 2017 7 września 2017 8 września 2017 9 września 2017 10 września 2017
11 września 2017 12 września 2017 13 września 2017

Kategoria: W BiblioteceProcedura wszystkich stopni awansu zawodowego nauczycieli.

Procedura wszystkich stopni awansu zawodowego nauczycieli.
14 września 2017 15 września 2017 16 września 2017 17 września 2017
18 września 2017 19 września 2017 20 września 2017 21 września 2017 22 września 2017 23 września 2017 24 września 2017
25 września 2017

Kategoria: W BiblioteceSugestywny przekaz myśli: chmura wyrazów – wyrazy w chmurze: warsztaty dla nauczycieli

Sugestywny przekaz myśli: chmura wyrazów – wyrazy w chmurze: warsztaty dla nauczycieli
26 września 2017 27 września 2017 28 września 2017 29 września 2017 30 września 2017 1 października 2017
Ibuk
Zapraszamy do wirtualnej czytelni
Ibuk
Artyści
ziemi olkuskiej
PBW
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Krakowie